Zwroty i Reklamacje

⬇ KLIKNIJ I POBIERZ ⬇

FORMULARZ ZWROTU

Kiedy zwrot a kiedy reklamacja?

Jeśli się rozmyśliłeś i chcesz zrezygnować z zakupu towarów podlegających zwrotom, możesz zwrócić je nam bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki lub daty odbioru osobistego (tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).

Pamiętaj! Odesłany towar nie może nosić śladów używania, a w szczególności suplementy diety oraz produkty żywnościowe, które ze względów higienicznych powinny być oryginalnie opakowane muszą być zwrócone w nienaruszonym opakowaniu jednostkowym (nie otwarte).

Których towarów nie można u nas zwracać

Ze względów sanitarnych (ochrona zdrowia i względy higieniczne) zwrotom nie podlegają:

  • produkty żywnościowe i suplementy diety, które zostały dostarczone Klientowi w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu jednostkowym i zostały przez niego otwarte
  • ebooki i inne pliki cyfrowe, które zostały pobrane przez Klienta.

Procedura Reklamacji 

  1. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy  opakowanie oraz towar nie uległy uszkodzeniu w transporcie.
  2. Procedurę reklamacyjną rozpoczynamy od zgłoszenia przez klienta reklamacji poprzez wysyłkę maila z opisem problemu i powodu reklamacji na adres : kontakt@nanoospl, lub klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać z formularza odstąpienia od umowy
  3. Dział Serwisu weryfikuje zgłoszenie, powiadamia klienta o przyjęciu zgłoszenia oraz nadaje mu numer. Do każdej reklamacji podchodzimy w sposób indywidualny dlatego serwisant przedstawia propozycję dalszego postępowania w sprawie
  4. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru lub otrzymania zgłoszenia o uszkodzeniu produktu w transporcie
  5. Wszystkie koszty związane z transportem w przypadku zwrotu/wymiany lub reklamacji pokrywa Kupujący. Nie odbieramy paczek za  pobraniem oraz paczek wysyłanych na nasz koszt.

Wymiany (jeśli dotyczy)

Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić artykuł, poinformuj nas o tym na kontakt@wowkids.pl i odeślij na adres widniejący na przesyłce, dodatkowo prosimy o zdjęcia przedmiotu drogą mailową, który jest wadliwy lub uszkodzony.

Zwrot (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail o jego zatwierdzeniu lub odrzuceniu.

W przypadku jego zatwierdzenia, przelejemy odpowiednią kwotę na Twoją kartę kredytową lub dokonamy zwrotu w pierwotnej formie płatności, w najkrótszym prawnie ustalonym terminie. Zwrot pieniędzy jest możliwy 14 dni od momentu zakupu towarów i następuje w momencie odbioru produktu, który klient wysłał na swój koszt na podany niżej adres.

Zwrot płatności

  1. Zwroty wykonywane są przelewem tradycyjnym na numery kont bankowych w formacie IBAN lub procesor płatności z którego była dokonywana płatność.
  2. W wyjątkowych sytuacjach, strony mogą ustalić inną formą wykonania przelewu zwrotnego.

A jeśli nadal masz wątpliwość….

zajrzyj do regulaminu